sâmbătă, 5 mai 2012

Manastirea Neamt, Vanatori, NT

Sincer? Nu mi-a placut! Desi atunci cand m-am aflat in fata Icoanei Maicii Domnului cu Iisus numita Liddyanca, cea mai veche icoana din Romania, sec.7, am inceput sa tremur, vizita din 2007 nu mi-a placut. Inteleg chestia cu fotografiatul interzis dar sa ti se dea peste mana cu aparatul, e cam mult. Biserica manastirii are hramul Inaltarea Domnului si a fost ctitorita pe la 1390. Manastirea Neamt a fost o oaza de cultura de-a lungul timpului. In parcarea din fata exista un fel de Biblioteca ad-hoc. Toate imaginile sunt pe furate asa ca este cam greu sa pricepeti, dar poate intr-un viitor mai indepartat voi reveni. Vizitati, poate voua va va placea!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru cuvintele pe care mi le-ati adresat. Voi raspunde in cel mai scurt timp.